Artis Lelaki Paling Handsome Di Malaysia

 http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/195705_105926692775535_141236_n.jpg


Assalam semua,apa khabar hari ni,sihat ke.....kalau x sihat x kan boleh godek2 sampai ke blog ni kan...kan kan kan....

Gambar siapa kat atas tuuu....hahahaha! tu la gambar Nazim Othman ,Pelakon yang saya rasa paling hensem lerrr...mengikut kajian yang telah saya buat baru baru ni.....ramai gila yang kata pelakon nazim othman adalah yang paling hensem kata budak2 pompuan la kat luar sana tu..... tang mana hensem tu saya pun x tahu laa.....tapi ada juga yang kata sexy bibirnya



hehehehe,yeke bibirnya sexy,tapi rasa rasanya,,,,lagi sexy bibir saya ni....wakakakaka....gurau jer.....ok la chawwww dulu...nanti saya posting lagi,hari ni x berapa nak sihat,tekak sakit..........
ada sape2 leh kasi tips x....dah dua hari dah ni tekak sakit.....






Email : dwenrasid[@]gmail.com
Facebook : www.facebook.com/irwan.cool1

Laman Web : Buat Duit MRR | Duit Email | Autosale FB | E-faceblog


ARTIKEL BERKAITAN



5 ulasan:

{ Syuxer } at: 14 Mei 2011 4:31 PG berkata...

hensem ke dia heheh..biasa je tuh..heheh..err memang la cute2 la cikit..arap2 jangan gay sudah heheh

{ Rossie Taiman } at: 16 Mei 2011 12:59 PG berkata...

hensem kot..!!tp hubby sy lg hensem..wakakaaa.....

{ DWEN RASID } at: 17 Mei 2011 11:33 PTG berkata...

wakakaka musti lerrr hubby awk lebih hensem kalau x ,x ada nye boleh berkahwin.....

{ cik zaza } at: 28 Mei 2011 8:35 PG berkata...

hensem ke? biasa je bagi aku..

{ DWEN RASID } at: 8 Jun 2011 1:55 PG berkata...

wah.....selera tinggi tu cik zaza

Catat Ulasan

Post Your Comment | Backlink

 

Copyright © 2010 KUASADUITMALAYSIA., All Rights Reserved. Design by DZignine