Khairul Fahmi Che Mat Dengan Tunang Berbaik Semula











Krisis hubungan penjaga gol kebanggaan Malaysia, Khairul Fahmi & tunangnya, Elia sebelum berlangsungnya perlawanan Malaysia Vs Singapura tempoh hari telah mengemparkan seluruh rakyat Malaysia. Apatah lagi, Malaysia ketika itu seperti ‘telur berada di hujung tanduk’ apabila ketinggalan 5-3 dengan Singapura. Sudah tentu, ramai peminat bola sepak tanah air risau akan prestasi Khairul Fahmi dilanda dengan pelbagai gosip seperti dakwaan skandal & putus tunang.

Namun, perubahan sikap Khairul Fahmi seperti yang diperkatakan oleh tunangnya seperti menunjukkan tanda-tanda yang positif. Seorang sumber yang merupakan jurugambar pasukan bola sepak Kelantan, juga dipercayai mempunyai kaitan rapat dengan penjaga gol itu memaklumkan bahawa hubungan Khairul Fahmi & Elia telah pun menemui jalan penyelesaian & berbaik semula.

Tetapi, ramai yang tertanya-tanya apakah hubungan Khairul Fahmi dengan seorang wanita bernama Dahlia Teck, yang disyaki merupakan skandalnya. Setakat ini tiada pengumuman rasmi daripada Khairul Fahmi mahupun Elia. Pihak OHBULAN! cuba mendapatkan penjelasan daripada Khairul Fahmi, namun sehingga hari ini masih gagal.

Daripada hasil selidik, Dahlia Teck merupakan seorang model yang berasal daripada negeri Kelantan itu baru sahaja menamatkan SPM tahun lepas. Ada yang berpendapat, mereka sebenarnya merupakan kenalan biasa, tetapi telah disalah sangka mempunyai hubungan sulit oleh ramai pihak. Apatah lagi, Khairul Fahmi mengambil langkah mendiamkan diri sehingga menyebabkan pelbagai spekulasi mula muncul di ruangan internet.

Andai kata pertunangan Khairul Fahmi & Elia masih terikat elok, kami ucapkan tahniah. Dengar cerita, Khairul Fahmi akan bertolak ke Slovakia pada hari Isnin ini dan dijangkakan pulang 3 hari sebelum raya.






Email : dwenrasid[@]gmail.com
Facebook : www.facebook.com/irwan.cool1

Laman Web : Buat Duit MRR | Duit Email | Autosale FB | E-faceblog

Read More / Baca Seterusnya ==>>>

Perlawanan Kedua Malaysia Vs Taiwan



bola sepak malaysia,team bola,team bola malaysia,malaysia menang,malaysia vs taiwan,taiwan,pasukan bola malaysia


Assalam semua apa khabar hari ni sihat ka.. hari ni saya dah lama tak posting pasal sukan....

semalam korang ada tengok tak bola,malaysia vs taiwan..kalau korang belum tengok....ni saya cerita sedikit sebelum korang tonton video bawah ni...





malaysia tak dapat nak turunkan safee salie....atas kecederaan yang melanda beliau....oleh itu malaysia menurunkan norshahrul idlan talaha dan digandingkan bersama dengan adi yahya....

gandingan ini agak tengelam sedikit....

dan jaringan malaysia pun hasil dari sepakan percuma kedua duanya
namun begitu malaysia mempamerkan persembahan yang terbaik

jaringan pertama malaysia dijaringkan oleh zaquan adha....jaringan yang cukup cantik...dari luar kotak penalti...

dan gol kedua malaysia hadir melalui jaringan ketua pasukan malaysia
syafiq rahim...yang menewaskan penjaring gol taiwan buat kali kedua....

apa yang saya paham di dalam perlawanan semalam.... rata rata ramai ygang x suka dengan persembahan dari pengadil dari vietnam ....yang banyak membuat kontroversi....bayangkan la taiwan dihadiahkan sebanyak 3 kali sepakan penalti...

2 penalti berjaya dijaringkan,dan 1 berjaya diselamatkan oleh penjaga gol malaysia..... dan taiwan hanya mendapat 1 jaringan padang melalui sepakan sudut....

malaysia 2. taiwan 3... malaysia layak ke pusingan kedua dengan agregat 4-4 ...dimana malaysia layak atas gol ditempat lawan...

tahniah buat malaysia.... bohhhhh buat pengadil yang saya rasa berat sebelah...
pihak malaysia kena kemukakan tindakan terhadap pengadil dari vietnam tu...baru tahu.... memang nampak sangat berat sebelah....

kalau korang sokong kenyataan saya ni...komen ya....






Email : dwenrasid[@]gmail.com
Facebook : www.facebook.com/irwan.cool1

Laman Web : Buat Duit MRR | Duit Email | Autosale FB | E-faceblog

Read More / Baca Seterusnya ==>>>

Cara Dapat Jutaan Pelawat Blog

Meningkatkan kualiti kerja pemasaran anda.
Mampu menjimatkan masa.
Boleh melakukan pemasaran dengan mudah .
Tanpa modal.
Autoviral.
Lebih memberi impak.
Traffik percuma dan pelbagai lagi


 PERCUMA !!!
PERCUMA BUAT ANDA!
Sila Download Sebelum Terlambat! Jangan Tunggu lagi, Isikan nama dan email anda sekarang!



Read More / Baca Seterusnya ==>>>

Tomok Kini Bergelar Suami



tomok,tomok nikah,tomok kahwin,shah indrawan


Dengan sekali lafaz, penyanyi Tomok atau Shah Indrawan Ismail, 27, kini sah menjadi suami kepada pramugari Syarikat Penerbangan Malaysia (MAS) Rahayu Abbas, 32, pada pukul 9.30 malam di Dewan Serbaguna AU2 Taman Keramat, Kuala Lumpur, malam Jumaat.




Pada majlis itu, Rahayu menerima mas kahwin berjumlah RM300 beserta sembilan dulang hantaran termasuklah wang hantaran sebanyak RM12697.11.


Seramai 200 tetamu termasuklah keluarga, media dan rakan taulan turut memeriahkan suasana di majlis berkenaan


Sementara itu, pasangan ini akan melangsungkan tiga resepsi perkahwinan

Tarikhnya dan tempatnya saya masih tidak tahu bila akan diadakan...
tahniah ya tomok dan semoga berbahagia....

doa dari semua peminat mu....aminnn






Email : dwenrasid[@]gmail.com
Facebook : www.facebook.com/irwan.cool1

Laman Web : Buat Duit MRR | Duit Email | Autosale FB | E-faceblog

Read More / Baca Seterusnya ==>>>

BUAT DUIT RM1200 DALAM MASA 4 HARI DENGAN PERCUMA

  • 8:36 PG
  • 0 ulasan
selepas je saya try download ebook ni...banyak dah panduan dalam ebook ni bermanfaat kepada saya
serius saya tak bohong...dan sekarang saya hanya buat duit di internet sahaja.... 

apa yang saya tahu tentang ebook ni,beliau akan mengajar anda dan pimpin anda ke arah
mengumpul rm1200 dalam masa 4 hari...insyaALLAH...pasti boleh

tidak ada yang mustahil.....
download Je...Free je ni saya beri...isi nama dan email
dan klik button "Submit" ok


Read More / Baca Seterusnya ==>>>

Datuk Lee Chong Wei Memburu Kejuaraan Ketiga



Datuk lee chong wei,lee chong wee,pemain nombor satu dunia,sukan badminton,badminton


Datuk Chong Wei memburu kejuaraan buat kali ke TIGA di Indonesia....
satu kejayaan yang bagus untuk beliau.

Beliau akan bertemu Peter Gade dari Denmark dalam perlawanan akhir kejohanan yang menawarkan hadiah US$600,000 esok selepas berjaya mengatasi cabaran sengitnya setakat ini, Cheng Long dari China dalam perlawanan separuh akhir.

Chong Wei, juara bertahan kejohanan itu, mengambil masa 53 minit untuk menjinakkan pemain muda China dari Wilayah Fujian dengan keputusan 21-17, 21-18 bagi meneruskan kemaraan ke perlawanan akhir.

Gade, pemain berusia 34 tahun, pula menundukkan pemain Jepun, Sho Sasaki dalam satu lagi perlawanan separuh akhir 21-11,21-14. Ramai yang menyifatkan perlawanan akhir pada Ahad merupakan pertembungan antara seorang pemain yang sedang berada di puncak dengan seorang pemain yang sudah melewati kehebatannya.

"Namun, apa jua keadaannya, Peter (Gade) merupakan seorang pemain yang amat berpengalaman yang tahu akan kedudukannya di dalam gelanggang. Dalam usianya kini pun, beliau kekal dalam kelompok empat pemain terbaik dunia hari ini," kata Chong Wei.

Kali terakhir Chong Wei bertemu Gade adalah semasa perlawanan akhir Terbuka India New Delhi pada April, yang menyaksikan pemain utama Malaysia memenangi perlawanan yang berlarutan hingga set penentuan.

Namun, bagi Chong Wei, pemain Denmark itu kini berada dalam kedudukan terbaik dan pengalaman akan membantu Gade dalam perlawanan akhir.

Chong Wei, sedang memburu kejuaraan kali ketiga berturut-turut, dan jika pemain Malaysia itu berjaya memenanginya esok, beliau akan mencatat sejarah dalam kejohanan Terbuka Indonesia sebagai pemain asing pertama melakukan hatrik memenangi kejuaraan perseorangan lelaki.

Begitu juga, pemain perseorangan wanita dari India, Saina Nehwal yang turut mengikuti jejaknya.

Beliau melangkah ke perlawanan akhir perseorangan wanita selepas mencatat kemenangan mengatasi pemain dari Taiwan, Cheng Siao Chieh 21-14, 17-21, 21-14 untuk bertemu dengan pemain China, Wang Yihan Ahad.

Setelah memenangi dua edisi kejohanan sebelum ini, Saina dari Hyderabad mara untuk melakukan hatrik kejuaraan dan dalam perjuangannya mencatat sejarah ejohanan.

"Saya suka bermain menentang pemain China. Mereka mencabar saya untuk memberikan yang terbaik. Kejayaan saya mengatasi Siao Chieh memberikan kepuasan. Beliau mengalahkan saya dalam pusingan kedua Terbuka Singapura minggu lepas dan kini saya berjaya menebus kekalahan saya," kata Saina.

Perlawanan beregu lelaki akan menyaksikan pertembungan sesama pemain China iaitu antara bekas juara dunia Cai Yun dan Fu Haifeng, pilihan ketiga dengan Chai Biao dan Guo Zhengdong, pilihan kelapan.

Perlawanan akhir beregu wanita akan menyaksikan pasangan Indonesia Vita Marissa dan Nadya Melati berhadapan dengan pasangan nombor satu dunia, Yu Yang and Wang Xiaoli dari China.


Sumber -->> BERNAMA







Email : dwenrasid[@]gmail.com
Facebook : www.facebook.com/irwan.cool1

Laman Web : Buat Duit MRR | Duit Email | Autosale FB | E-faceblog

Read More / Baca Seterusnya ==>>>

Strategi Email Paling Power



Scha,awal,artis malaysia,gambar artis,gambar artis malaysia,gambar bogel,email marketing,email power,autoresponder email,list email,pemasaran email,tips percuma,tips pemasaran email,jamal pakar ebook


Hai ,Assalam,Kini, sudah tiba masanya..Setelah hampir 1 bulan ianya membuat "kecoh", ianya telah pun dilancarkan pagi ini..Tepat...8.00 pagi, Isnin, 20 Jun 2011!Lebih 40 Usahawan Internet di Malaysia turun padang mempromosikannya....Itulah..

Pakej 3.0 Email Marketing!

Salah seorang pakar dalam pemasaran internet local, mr J telah pun melancarkan produk pembelajaran paling berkualitinya, 3.0 Email Marketing nya......Ianya disampaikan kepada berpuluh ribu orang di Malaysia pagi ini saja....Ada tawaran hebat buat "197" terawal. Nak tahu?

Jika anda serius untuk belajar ilmu pemasaran emel dari seorang yang benar-benar berpengalaman, "beliau" lah yang paling dicadangkan...

Ini kerana,

# Beliau mengajar apa yang dipraktikkannya.
# Beliau memiliki banyak bukti kejayaan
  dalam pemasaran emel...
# Beliau ajar konsep praktikal..STEP BY STEP
# Beliau memang mengkaji dengan mendalam
  ilmu pemasaran emel...

Hari inim "beliau" mula melancarkan produk paling berkualitinya, 3.0 __________Memang ramai yang berebut-rebut untuk dapatkan "the secret" tersebut pagi ini. BONUS hebat saya ni, hanya untuk mereka yang AWAL saja.....










Email : dwenrasid[@]gmail.com
Facebook : www.facebook.com/irwan.cool1

Laman Web : Buat Duit MRR | Duit Email | Autosale FB | E-faceblog

Read More / Baca Seterusnya ==>>>

Pakar Blog Mendedahkan Rahsia Besar



Scha,awal,artis malaysia,gambar artis,gambar artis malaysia,gambar bogel,duit blog,duit percuma dari blog,blog cantik,blog artis,blog usahawan,usahawan blog,cari duit,duit malaysia


Salam sejahtera ,assalam,


Apa khabar anda? Saya harap anda berada dalam keadaan yang baik-baik sahaja. Pernahkah anda terfikir kenapa masih ramai yang gagal menjana duit di BLOG?

Salah satu sebab mungkin kerana information overloaded.
Ada pula sesetangah orang yang lansung tidak membeli apa-apa panduan dan mencuba sendiri.

Anda terletak dalam kumpulan yang mana?

Jika anda berada di salah satu kumpulan di atas dan sudah berjaya menjana duit di blog, tahniah saya ucapkan. Jika belum, mari saya beritahu kenapa gagal?

Ada beberapa sebab kenapa gagal menjana duit di BLOG:

# dengan informasi yang terlalu banyak (information overloaded) menjadikan kita tak tahu hendak bermula dari mana. Masalah ini terjadi kerana terlampau banyak produk yang menceritakan perkara yang sama. Semuanya nampak lebih kurang sama menyebabkan kita keliru untuk bermula.

# tanpa produk lansung juga boleh menyebabkan kegagalan. Dengan hanya mencari di enjin carian Google kita juga boleh pelajari pasal buat duit di internet. Masalahnya informasi yang ada tidak disusun dengan rapi dan terdapat teknik-teknik rahsia yang tidak didedahkan dengan percuma

Terdapat beberapa cara PANTAS menjana duit di blog…


http://www.pakejreseller.smartsiber.com/images/order.jpg 








Email : dwenrasid[@]gmail.com
Facebook : www.facebook.com/irwan.cool1

Laman Web : Buat Duit MRR | Duit Email | Autosale FB | E-faceblog

Read More / Baca Seterusnya ==>>>

Bonus Paling Hebat -3.0 Emailmarketing

 Ebook Percum,Sample ebook,free ebook plr,free ebook mrr,free ebook RR,free ebook hot,ebook


 Ebook Percum,Sample ebook,free ebook plr,free ebook mrr,free ebook RR,free ebook hot,ebook
 Ebook Percum,Sample ebook,free ebook plr,free ebook mrr,free ebook RR,free ebook hot,ebook


Hai,


Saya cuma nak maklumkan, seorang
top IM yang berpengaruh melancarkan
produk terbarunya...


Maklumat lanjut - layari
KLIK DI SINI --Rahsia Pemasaran Email Sebenar + Bonus Paling Hebat


Nak minta bonus dari saya? Memang
saya dah sediakan buat ..
KLIK DI SINI --Rahsia Pemasaran Email Sebenar + Bonus Paling Hebat


197 yang terawal pagi ini akan terima
BONUS hebat yang disediakan oleh top
IM tersebut...


BONUS A + BONUS B = ?


ACTION ANYTIME dengan klik url di bawah

KLIK DI SINI --Rahsia Pemasaran Email Sebenar + Bonus Paling Hebat


Saya beransur dulu ye .


mohd nor irwan mohd rasid,



PS: Memang ramai yang berebut-rebut
untuk dapatkan "the secret" tersebut
pagi ini. BONUS hebat saya ni, hanya
untuk mereka yang AWAL saja.....


KLIK DI SINI --Rahsia Pemasaran Email Sebenar + Bonus Paling Hebat 









Email : dwenrasid[@]gmail.com
Facebook : www.facebook.com/irwan.cool1

Laman Web : Buat Duit MRR | Duit Email | Autosale FB | E-faceblog

Read More / Baca Seterusnya ==>>>

Ucapkan Selamat Hari Bapa Di Sini



selamat hari bapa,hari bapa,bapa,ayah,selamat hari ayah,happy fathers day


Posting kali ni lain sikit dari yang biasa...
kesempatan kemudahan yang diberikan

saya ingin mengucapkan selamat hari bapa kepada semua bapa di dunia dan dengan kesempatan ini,saya ingin mengucapkan selamat hari bapa kepada Mohd Rasid (Otai ku,ayah ku) sentiasa sihat selalu dan dimurahkan rezeki.......amin amin amin amin....

dengan kesempatan ini juga saya ingin berjemput korang semua...
komen dan berikan ucapan "selamat hari bapa" di ruang komen di bawah ya

jangan lupa,share kan link blog ni kepada rakan rakan anda....
yang mungkin belum sempat mengucapkan kepada bapa mereka...

ok.....bye...






Email : dwenrasid[@]gmail.com
Facebook : www.facebook.com/irwan.cool1

Laman Web : Buat Duit MRR | Duit Email | Autosale FB | E-faceblog

Read More / Baca Seterusnya ==>>>

Lirik Lagu Hazam-Cinta Teragong



hazama,hazama af9,hazama af,artis malaysia,gambar artis,gambar artis malaysia,gambar bogel


Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu…
Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya

Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk…
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu


wowooo.. woowoo.. uwooo..
wowooo.. woowoo.. uwooo..
wowooo.. woowoo.. uhooo..


Secebis perasaan kuhamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta
Teragung darimu.. ohh..

Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu
ohh.. ohhh..

Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu…

Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku…






Email : dwenrasid[@]gmail.com
Facebook : www.facebook.com/irwan.cool1

Laman Web : Buat Duit MRR | Duit Email | Autosale FB | E-faceblog

Read More / Baca Seterusnya ==>>>

Koleksi Gambar Zizan Raja Lawak



zizan raja lawak,zizan razak,zizanzizan raja lawak,zizan razak,zizan


zizan raja lawak,zizan razak,zizan,zizan bogelzizan raja lawak,zizan razak,zizan,zizan bogel


zizan raja lawak,zizan razak,zizan,zizan bogelzizan raja lawak,zizan razak,zizan,zizan bogel


zizan raja lawak,zizan razak,zizan,zizan bogelzizan raja lawak,zizan razak,zizan


zizan raja lawak,zizan razak,zizan,zizan bogelzizan raja lawak,zizan razak,zizan


Siapa tak kenal mamat dari terengganu ni...sejak beliau masuk raja lawak musim pertama ramai yang tidak menyangka bakat beliau apabila dijadikan pasangan pengacara bersama johan di dalam musim raja lawak yang kedua....

kalau korang nak kenal dengan zizan ni boleh baca DI SINI








Email : dwenrasid[@]gmail.com
Facebook : www.facebook.com/irwan.cool1

Laman Web : Buat Duit MRR | Duit Email | Autosale FB | E-faceblog

Read More / Baca Seterusnya ==>>>
 

Copyright © 2010 KUASADUITMALAYSIA., All Rights Reserved. Design by DZignine