Tips Pemasaran Menggunakan Blog



pemasaran blog,blogger,blogspot,blog


Assalam semua apa khabar hari ni...sihat? tengah buat apa sekarang ya?. saya posting pasal ni,kerana ingin berkongsikan beberapa tips untuk anda di dalam membina laman blog

Ya.laman blog sememangnya telah menjadi trend untuk berkongsi cerita.berita dan sebagainya..

laman blog juga memerlukan kerajinan anda untuk sentiasa memberi berita,cerita dan sebagainya dengan input input baru
tapi tidak semua yang boleh lakukan sedemikian dengan kerap.....dan bukan mudah untuk menarik ramai yg berkunjung ke blog kita..

Jika anda nak tahu sejak saya menggunakannya....pengunjung ke laman blog saya makin naik dan terus naik...berikut tips pemasaran yg selalu saya guna untuk mendapatkan traffik tinggi di blog

1.menggunakan plartform facebook
2.pemasaran email
3.berforum
4.sertai mana2 komuniti
5.dan juga posting yang segar (bukan copy dan paste)
6.blogwalking
7.dan lain-lain lagi

dan akhir sekali,yang banyak membantu saya adalah teknik "E-faceblog" ya,anda mesti baru pertama kali dengar kan?baiklah saya terangkan...yang ringkas
E-faceblog - bermaksud,melakukan pemasaran hanya melalui email untuk blog anda dan akan dihantar ke dalam facebook anda,ke dalam fan page anda,dan juga ke dalam blog.....malah juga di twitter..hanya melalui email sahaja.......Menarik kan?

ok...ok...ok....
anda mesti nak tahukan?
jom baca selebihnya di dalam laman ini  http://e-faceblog.com











Email : dwenrasid[@]gmail.com
Facebook : www.facebook.com/irwan.cool1

Laman Web : Buat Duit MRR | Duit Email | Autosale FB | E-faceblog


ARTIKEL BERKAITAN



0 ulasan:

Catat Ulasan

Post Your Comment | Backlink

 

Copyright © 2010 KUASADUITMALAYSIA., All Rights Reserved. Design by DZignine