servis membina i-frame fan page paling murah

facebook,i-frame facebook,fan page i-frame,i-frame fan page,fan page facebook,fan page facebook murah


i-frame fan page di facebook



Di facebook, saya rasa tentu anda juga pernah ditag pada gambar seperti duit, screenshot maybank2u dan produk pil pelansing kan? Semakin meriah facebook hari ini semakin ramai jugalah penggunanya yang hilang etika. Tag-kan kawan anda pada gambar untuk mempromosikan produk anda, pada saya bukanlah cara marketing yang bijak. Tidak mustahil boleh menimbulkan rasa kurang selesa kepada kawan anda sekiranya dilakukan berulang-ulang kali.

Saya rasa anda pun tahu apa itu facebook fanpage dan potensinya untuk perniagaan anda. Tapi bukanlah niat saya disini untuk mengajar anda satu persatu cara untuk membuat fanpage. Apa yang saya mahu kongsikan disini adalah teknik tambahan yang pada pandangan saya boleh membuatkan fanpage anda "lebih berkuasa".

Fanpage Adalah Untuk Kumpul Fan

1- anda sebaiknya mereka bentuk satu tab baru. Tab yang mencerminkan imej website dan perniagaan anda. Dan yang lebih penting lagi tab yang mampu memenuhi objektif asal anda bikin "fanpage" itu sendiri - kumpul "fan".

2- Sebagai empunya fanpage, anda mempunyai kelebihan untuk berinteraksi dengan fan anda secara terus. Segala gambar, video, artikel dan ayat-ayat promosi anda akan lalu ke newsfeed mereka. Komunikasi menjadi lebih mudah dan murah. Tapi bagi kebanyakan pengguna facebook, apa pula kelebihan mereka sekiranya menjadi fan di fanpage anda?

3- Apa yang boleh anda lakukan adalah dengan membikin satu tab khas untuk fan anda. Di tab ini kelak segala macam rahsia anda akan terdedah apabila mereka klik butang "like" itu. Disinilah tempatnya anda letakkan kod promosi atau link untuk membeli dengan diskaun sebanyak 50% itu.

4- Secara tidak langsung ini juga menjadi  intensif untuk mereka yang pertama kali melawat fanpage anda untuk terus klik "like". Contohnya seperti fanpage2 yang telah saya siapkan dibawah.

contoh : http://www.facebook.com/pages/Azlan-Internet-Marketer/204850569534410?sk=app_106878476015645

UNTUK TEMPAHAN SILA BUAT BAYARAN KEPADA SAYA

SPECIAL PRICE : RM30 (TERHAD 10 ORANG SAHAJA)


NAMA PEMEGANG AKAUN : Mohd Nor Irwan Bin Mohd Rasid

NAMA BANK : MAYBANK
  
NO AKAUN : 162115958865

Email : dwenrasid[@]gmail.com




TINDAKAN

NOTA : SILA BERIKAN LAMAN WEB,BLOG,LINK,GAMBAR ATAU INFO2 MENGENAI PERNIAGAAN ANDA


Email : dwenrasid[@]gmail.com
Facebook : www.facebook.com/irwan.cool1

Laman Web : Buat Duit MRR | Duit Email | Autosale FB | E-faceblog


ARTIKEL BERKAITAN



0 ulasan:

Catat Ulasan

Post Your Comment | Backlink

 

Copyright © 2010 KUASADUITMALAYSIA., All Rights Reserved. Design by DZignine