Lady Gaga menukar lagu hit ""Born This Way '' versi Bollywood


http://ladygagatweets.com/images/ladygaga4.jpg


Lady GaGa menukar lagu hit, "Born This Way ', di bollywood. Seperti diberitahu Aceshowbiz, GaGa menambah muzik  di lagu dan membuat rakaman terbaru "Born This Way 'yang dihasilkan oleh pengeluar dari versi India - saudara Salim dan Sulaiman.


"Kami berkerjasama dengan penerbit muzik India untuk menunjukkan rasa hormat dan penghargaan kami kepada para peminat dan masyarakat muzik India," kata ketua pasukan pengurusan GaGa, Troy Carter. Dia juga menyarankan, pihak Lady GaGa ingin berkerjasama yang lebih dengan industri muzik India di masa akan datang.

Apalagi, di trend muzik baru muncul antara US bandar yang menggabungkan muzik tradisional India dengan lagu-lagu pop dan R & B Barat. Ini genre muzik baru yang mereka disebut 'Daisy. "Kebetulan GaGa peminat setia Daisy . Lady GaGa dilaporkan menyukai muzik India.




"GaGa benar-benar jatuh cinta dengan India. Jadi kami membantu dia menyambung kedua-dua komuniti ini muzik (Barat dan Timur). Selain itu, banyak keturunan Asia Selatan yang tersebar di AS, "tambah Anjula Ancharia-mandi, CEO syarikat di mana single 'Born This Way' versi india dihasilkan.




Email : dwenrasid[@]gmail.com
Facebook : www.facebook.com/irwan.cool1

Laman Web : Buat Duit MRR | Duit Email | Autosale FB | E-faceblog


ARTIKEL BERKAITAN



0 ulasan:

Catat Ulasan

Post Your Comment | Backlink

 

Copyright © 2010 KUASADUITMALAYSIA., All Rights Reserved. Design by DZignine